نی نی نداشته

بدون عنوان

1393/6/4 17:22
نویسنده : مامانی
52 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نداشته من ...

امروز امدم تا یکم باهات حرف بزنم عزیزکم . بوسبوسبوس

اومدم از مامان و بابا برات بگم ! ما مشهد زندگی میکنیم کوچولوی من پیش آقامون امام رضا ولی مشهدی نیستیم و من اینجا تنهام خیلی تنها ! الان یکسال از ازدواج منو بابایی میگذره و هفته دیگه هم سالگرد ازدواجمونه .این یکسال خیلی بهم سخت گذشته و بدجور اذیت شدم ولی گذشته دیگه از این به بعد فقط میخوام به تو فکر کنم عشق مامانی  محبت . انشاالله که خدا بخواد و شما همین ماه بیای توی دل مامانی و منو ششاد کنی و زندگیمونو تغییر بدی عزیزکم . 

من هروز از صبح تا دم غروب توی خونه تنها هستم و از این به بعد میخوام با شما صحبت کنم و تنهاییم رو اینجوری پر کنم و اگه بیای توی دلم که دیگه خوشبختیه من کامله !!!خندونک

هفته پیش مامانی و بابایی من اومده بودن مشهد پیشمون و خیلی بهمون خوش گذشت ! منو مامانی رفتیم بازار و یکمی برای شما که هنوز وجود خارجی هم نداری خرید کردیم !!تعجب حتما میگی چی خریدیم ؟؟!! انشاالله یه روز عکس همه رو واست میذارم عزیزم . 

بدون مامان فقط داره به امید تو زندگی میکنه پس زودتر بیا فرشته من ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)